środa, 8 października 2014

WENUSJANKI

Wenusjanki - jest to inicjatywa skierowana do kobiet, głównie do kobiet biznesu a także tych które rozwijają się zawodowo. Dają inspirację, pomagają w nawiązywaniu kontaktów. A wszystko to odbywa się w przemiłej atmosferze.

A oto trzy muszkieterki, które za tym wszystkim stoją : 

Magda Brojewska
Anita Kijanka
Żaneta Lurzyńska



1 października 2014r. odbyła się 8 Konferencja Wenusjanek w Hotelu Binkowski w Kielcach.


Niezmiernie Cieszę się, że mogłam tam być :)
Przede wszystkim chciałam poznać Panią Magdę Brojewską  - udało się :)
Zostawiłam w domu dwóch facetów - poradzili sobie :)
Zwiedzałam Hotel Binkowski - bardzo mile mnie zaskoczył :)

Prelegenci :)

Żaneta Lurzyńska - Kolekcjonerka - Przemiła, otwarta i uśmiechnięta osoba :) Poznałam ją na placu zabaw w dzielnicy w której dorastałam:) Wcześniej obserwowałam bloga - Kolekcjonerka  i można by rzecz znałam jedynie wirtualnie :)


Karolina Gadowska - Z Karoliną spotkałam się na kilku sesjach i bardzo cieszę się, że mogłam ją poznać.Karolina dała nam niezwykle piękną pamiątkę w  postaci kadrów, które z chęcią oglądamy
i będziemy oglądać :) Karolina ma świetnie podejście nie tylko do dzieci ale także i ludzi :) No i robi przepiękne zdjęcia :) Tutaj blog Karoliny karolinagadowskaphotography


Michał Kwieciński - Fryzjer-stylista, bardzo mi się spodobała fryzura, którą wykonał na jednej
z uczestniczek konferencji. Prawdopodobnie skuszę się na jego usługi :)


Każda z uczestniczek dostała to co kobiety lubią najbardziej :) Próbki kosmetyków:)



Dodatkowo poznałam wiele ciekawych kobiet - serdecznie pozdrawiam grupę piątek :)



Spróbowałam pysznych babeczek, bo reszta pyszności rozeszła się bardzo szybko :) Dzieło lumpatia.



 Oto wszystkie Wenusjanki z 8 konferencji :)






Wszystkie zdjęcia zamieszczone z konferencji Wenusjanek zapożyczyłam z profilu Wenusjanek na Facebook - Wenusjanki.

Mam nadzieję, że uda mi się jeszcze być na konferencji Wenusjanek,gdzie panuje świetna głównie kobieca atmosfera :) Wszystkim bardzo polecam i zachęcam do udziału :)
Nadal miło wspominam świetnie spędzony czas :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz