czwartek, 1 maja 2014

MAJÓWKA

"Maj"- wcześniej jakoś na ten miesiąc nie zwracałam uwagi. Wszystko się zmieniło po narodzinach mojego syna w 2013. Obecnie jest to mój ukochany miesiąc :) I chyba jeden z najpiękniejszych miesiąców w roku :)
I tak naprawdę dopiero teraz do dostrzegam. Wiadomo zaraz po narodzinach człowiek nie ma czasu na myślenie i zastanawianie się, praktycznie nie ma czasu na nic.


Jako że maj jest tak pięknym miesiącem postanowiłam odkopać swoje archiwum na diagart.pl. Tam też mnie dawno nie było a jest tam kilka fotek mojego autorstwa, które jak np. ta poniżej kojarzy mi się właśnie z majem :) Miłego oglądania i majowania :) My niestety z racji infekcji musimy siedzieć w domku.

http://lapislazuli82.digart.pl/praca/1802686/Rozkwitajacy_Pak.html


4 komentarze:

  1. To ci przypomne, ze kiedyś w maju: 1 zdałas maturę, 2 załatwiłas sobie workcamp 3 poszłas ze mną na piwo.... Ech, co te dzieci robią z człowieka:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że mi przypomniałaś:) Pamięć ludzka jest wybiórcza a poza tym z perspektywy czasu człowiek inaczej postrzega :) Myślę że może być to ciekawy temat : Jak dzieci oddziaływają na nas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieci oddziałują na nas tak, że zaczęłam przeklinać, rzucać talerzami i egoistycznie nie stawać od stołu, jak któreś marudzi. No ale wszystko przed tobą, masz 7 lat w plecy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niczym we włoskiej rodzinie :) Hmmm no to będziemy mieć ciekawie niedługo :)

    OdpowiedzUsuń