niedziela, 4 maja 2014

#100 Happy Days

Informację o akcji zobaczyłam na blogu Hubisiowo i bez chwili zastanowienia powiedziałam TAK :)


100happydays - Zwykła a jakże niezwykła akcja. Idealnie dopasowana do obecnych czasów, gdzie każdy goni za swoim szczęściem, jednakże nie każdy umie je docenić i nie każdy umie się nim delektować. Co poniektórzy zapomnieli jak to się robi.

Bardzo ciekawa i przydatna akcja choćby po to żeby przypomnieć ludziom co to jest uśmiech i jak niewiele może znaczyć wiele. Jak dla mnie idealnie do tej akcji pasuje piosenka https://www.youtube.com/watch?v=y6Sxv-sUYtM . Jakiś czas temu zasłyszana wciąż króluje na liście moich ulubionych :)

Akcja ta spadła na mnie niczym grom z jasnego nieba oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu :) Odkąd jestem mamą zauważam i widzę więcej, każdy najmniejszy uśmiech, machnięcie rączką czy spojrzenie cieszy i to jak bardzo :)Dziś miałam jakże przyjemną pobudkę nad ranem  gdy mój synek który ma niespełna roczek powiedział "mama" i to takie świadome mama, które towarzyszy poprzez cały dzisiejszy dzień.Jestem po prostu wniebowzięta :)


Dzisiejszy dzień jest jest pierwszym z 100 choć jak dla mnie akcja powinna być w nieskończoność :)


Myślę , że nie trzeba zbytnio zachęcać do wzięcia udziału w jakże wspaniałej akcji :) Sama akcja ma w sobie wiele pozytywów choćby:



źródło: www.100happydays.com



2 komentarze:

  1. Bardzo się cieszę, że dołączyłaś do akcji! I serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również się cieszę :) Pozdrawiam Hubisiowo :)

    OdpowiedzUsuń