piątek, 26 września 2014

ROZDANIE KONKUROSWE

Rozdanie konkursowe u kosmetycznieinaczej skłoniło mnie po części do ogarnięcia spraw technicznych jeśli chodzi o dodawanie banerów:)
Udało mi się  to z małą pomocą wujka Google :) Może przy okazji tego wdrożę się bardziej w sprawy techniczne bo generalnie ciężko u mnie z tym :)

Ale do meritum otóż zaciekawiło i skłoniło mnie do napisania słów kilka rozdanie konkursowe gdzie do zgarnięcia jest Maseczka Love Me Green:)
Uwielbiam maseczki i uwielbiam je testować :) I z chęcią przetestowałabym właśnie tą :)
Po pierwsze z racji tego ,że jest organiczna :)
Po drugie regenerująca i dodatkowo składniki w niej zawarte minimalizują zmarszczki :)
Po trzecie jest do wszystkich rodzajów skóry :)

Dodatkowo bardzo mi się spodobała nazwa firmy love-me-green, która również mnie zaciekawiła  i nie omieszkam się nią bardziej zainteresować :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz