poniedziałek, 26 maja 2014

DZIEŃ MAMY


Jakiś czas temu trafiłam na super akcję " Kartka dla Mamy"-samodzielnie tworzysz kartkę i życzenia dla innej Mamy lub przyszłej Mamy organizowaną przez koralowamama.Bardzo mi się spodobała akcja z uwagi na fakt, iż obecnie w dobie  multimediów i internetu, zapominamy o papierowej formie kontaktu.Na dodatek człowiek przypomina sobie jak to się robiło na technice i plastyce różne rzeczy. Nie było łatwo, bo pamięć czasami bywa zawodna .
Nie mając za wiele materiałów w domu z racji, ze A jest jeszcze mały i na ten etap będę musiała jeszcze z rok poczekać, wymyśliłam moją wersję Kartki dla  Mamy - Karoliny . Dodatkowo włożyłam  trzy próbki kosmetyków, bo każda kobieta je kocha :)




Do tworzenia kartki został użyty : blok techniczny, papier kolory, bąbelki oraz flamaster :)
Mam nadzieję, że kartka spodoba się Mamie Karolinie :)

Dziś otrzymałam awizo w skrzynce, czym prędzej pobiegałam na pocztę po odbiór swojej przesyłki.
Zostałam mile zaskoczona jakże pięknie wykonaną kartką z malutkim drobiazgiem:) Dziękuję bardzo Ewie :)




Mam nadzieję, że w przyszłym roku będzie również taka akcja :) Z chęcią wezmę w niej udział ponownie :)

NAJLEPSZE ŻYCZENIA Z OKAZJI DNIA MAMY DLA WSZYSTKICH MAM :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz