czwartek, 8 maja 2014

JAK SZYBKO PŁYNIE CZAS WIDAĆ DOPIERO PO DZIECIACH

Dziś jest mój ostatni dzień urlopu macierzyńskiego. Jutro powinnam wrócić do pracy ale tak się składa że mam jeszcze sporo zaległego urlopu wypoczynkowego z którego cieszę się niezmiernie :) Szkoda że nie mam go więcej ale co za dużo to nie zdrowo :)
Muszę choć raz przyznać również naszemu rządowi plus za wydłużenie urlopu macierzyńskiego. Ja jakoś nie umiem sobie wyobrazić gdybym po pół roku musiała zostawić A i iść do pracy.
Zresztą teraz też mi ciężko sobie to wyobrazić :) i muszę zacząć włączać funkcję przyswajania tej wiadomości. Chyba zacznę odliczać dni od jutra :)

Jutro dokładnie o 13.29 minie roczek odkąd A jest na naszym świecie. 

Często się mówi, że upływający czas widać po tym jak szybko rosną nasze dzieci. Teraz sama tego doświadczam. Jeszcze niedawno A oraz jego świat był malutki obecnie wszystko się powiększa. Ciekawe czy nasz domowy metraż i my to wszystko przetrwamy :) 

Generalnie najwięcej chwil i momentów rejestrujemy poprzez zdjęcia i filmy... Jak to dobrze że obecnie mamy dostęp do takich technologii. To one tworzą cyfrowy obraz, który będziemy przekazywać A jak dorośnie :)








2 komentarze:

  1. A za dwa miesiące w piątek wieczór powiesz: -Kiedy bedzie poniedziałek! Miłego picia kawy w pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby się twoje słowa nie sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń